St. Petersburg

28 juni 2010 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

Maandag 21 t/m zondag 27 juni

Omdat ik over het algemeen niet bijzonder veel uitvoer hier vind ik, voeg ik maar een paar dagen samen die nou niet echt veel van elkaar verschillen… We hebben besloten om te gaan hardlopen zodat onze conditie weer een beetje op peil is als we terug gaan naar Nederland dus dat doen we vijf keer per week. Ook kijken we veel voetbalwedstrijden, ook al zijn ze hier midden op de dag. We hebben een pouletje met z’n alleen ik sta laatste dus dat gaat nog niet bijzonder goed, haha. Verder is hier ook nog een tennisveld dus we hebben ook al getennist. Normaal zijn wij de enige die überhaupt het tennisveld gebruiken maar nu zien we heel veel mensen steeds heen en weer rennen daar. Verder liggen we ook nog vaak bij het zwembad. Het water is eigenlijk niet eens koud genoeg om je af te koelen, maar dat is ook wel weer lekker. Volgens mn vader staat de zon hier bijna letterlijk boven ons dus het is erg warm. En wat we nog meer doen in florida is eigenlijk gewoon winkelen en films kijken en honkbal kijken op tv. En verder niet echt heel veel. Het is altijd gewoon heel relaxed.

Nu zijn we deze vrijdag wel wat gaan doen. Op vrijdag zijn we van ons huisje in Palm Coast aan de oostkust van Florida naar St. Petersburg aan de westkust gereden. Daar is het honkbalstadion van de Tampa Bay Rays en wij zijn naar drie westrijden gaan kijken. (vrijdag – zaterdag – zondag) Dus dat was heel erg leuk. En nee, we reden niet iedere dag heen en weer, maar we zaten in een hotel... Vrijdag heb ik er nog een t-shirt gekregen en was er een concert van tantric na, zaterdag was er nog een concert van de bare naked ladies en zondag heb ik een bobblehead gekregen. (dat is zo’n poppetje dus met een veelste groot hoofd, en het was family fun day en dan krijgen alle kinderen tot en met 14 jaar iets dus ik was eventjes veertien voor vandaag, haha)Honkbal is in Amerika samen met footbal (geen voetbal) en basketbal een van de belangrijkste sporten en het is altijd best wel druk en heel gezellig. En nu zit ik in de auto terug op weg naar huis er voor te zorgen dat ik weer bij ben met mijn blog. Alvast sorry trouwens als ik niet veel beschrijf van Florida, maar ik kon hier al vanaf dat ik iets van één jaar oud ben dus het valt me bijvoorbeeld niet meer op dat alles heel ruim is gebouwd en je langs de weg alleen maar natuur ziet en heel veel bomen. (ik kwam er vorige week achter dat Palm Coast 80.000 inwoners heeft en nog is het ruimer gebouwd zodat het leger lijkt dan Linschoten, behalve dan dat er meer winkels zijn…) Dus zeg het maar als ik iets moet beschrijven ofzo… En we krijgen nu ook nog een bioscoop, die is afgelopen zaterdag open gegaan, dus daar gaan we volgende week als het goed is naar toe. Wat ik heel leuk vind, want ik hou echt van films. Nu heeft de laptop nog maar 9 % batterij over dus moet ik gaan stoppen. Bij 8% valt hij altijd uit…

Jullie horen nog van me, haha. en een hele fijne vakantie allemaal! xxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Donaaaaaaaaaaaaaaaaa:
    28 juni 2010
    ooh nog gefeliciteerd met je 14e verjaardag
    en alweer gefeliciteerd met je 16e verjaardag

:D

hahaha ik weet niet wat je moet beschrijven, want ik weet al alles over de brievenbussen he!

hahahaha
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX jee ik zie je bijna!!!!
  2. Jordi:
    29 juni 2010
    Nou, zo kort heb je nog nooit een hele week geschreven. Nu is het wel echt vakantie met weinig doen en vooral lekker zitten en uitrusten.
  3. Marijn:
    30 juni 2010
    Ja deze week valt me ook wel een beetje tegen, veel plezier bij je film volgende week.