21 februari 2010

Okeee. ik weet niet wanneer ik internet heb enzo. dus je moet maar zien wanneer er wat nieuws op staat. haha.

xxxx

1. Jordi:
    21 februari 2010
    Hallo Saaar :)
  2. jelle:
    22 februari 2010
    nou, het is al een drukke boel hier zeg!
  3. Jordi:
    Nou zeker
    En saar waar ben je vandaag aangekomen?
  4. jelle:
    22 februari 2010
    waar blijven die foto's nou? tjonge jonge, wil je ons zo lang laten wachten! dan maak je een blog aan, en dan doe je er vervolgens niets mee.
  5. Jordi:
    22 februari 2010
    Ik vind het inderdaad wel slap. Waar blijven die kangaroefoto's? Ik zit er al uren op te wachten
  6. jelle:
    22 februari 2010
    je bent al weer bijna thuis en je hebt nog niets van je laten horen! als het op zo'n manier moet, laat dan maar!
    stik maar in je mooie vakanties, waarin je alles gaat zien waar de normale nederlander alleen maar van kan dromen!
  7. Jordi:
    22 februari 2010
    Wat een arrogantie inderdaad. Je bent ons gewoon vergeten, zo snel al. Je hebt zeker alweer een nieuwe cityneger gevonden daar
  8. jelle:
    22 februari 2010
    jordi heeft gelijk, is dit wat we voor je betekenen? je hoeft van ons dus ook geen sympathie te verwachten als je weer terug bent hoor!
  9. Jordi:
    22 februari 2010
    We vragen wel aan of jij in V5C kan ofzo en dan wij in V5D, want je wilt ons blijkbaar niet meer spreken
  10. jelle:
    22 februari 2010
    ik blijf gewoon in v4d hoor, dan heb ik ook geen risico dat ik wéér bij je in de klas kom. hoewel daar misschien niet echt een open keuze voor is...
  11. Jordi:
    22 februari 2010
    Oja goed plan. Ik vrees dat we zonder sarah zowiezo dit jaar niet gaan halen dus die keuze hoeven we niet te maken, dat wordt voor ons geregeld
  12. Brigit:
    22 februari 2010
    hahaha, lekker bezig jongens. maar we gaan niet blijven zitten hoor. dat is niet zo slim plan. en saar ze hebben idd wel een beetje gelijk,verwacht wel zo'n lang verhaal eigenlijk van je. =)
  13. Jordi:
    22 februari 2010
    Nou zie je wel Sarah zelfs Brigit zegt dat je ons gewoon vergeten bent. Als er voor morgen geen verhaal of foto's hier staan hoef ik je nooit meer te zien :')
  14. Jordi:
    22 februari 2010
    En waarom maakt dit ding van een huilsmiley een knipoogsmiley :P
  15. Elena:
    saaaaaaaaaaaaaaaaaar
    negeer die stomme kindjes maar hoor.
    ik heb allesssssssss gelezen! haha ben benieuwd naar je voglende verhaal. en uh goed plan van je uitstel meid haha
    kussie
  16. Paul:
    heyhey,
    je moet echt iets gaan doen met je schrijverstalent ;)
    ik zal voor deze ene keer wel geen flauwe opmerking maken :D
    wat meer foto's zou wel leuk zijn.. =]
    veel plezier xxx
  17. Lisa:
    25 februari 2010
    Sjezus wat een stelletje ouwe zeikerds zijn jullie toch weer Jordi en Jelle. Dat kind had gewoon geen internet!
    En nu even voor Saar: hoi Saar! Zoals Elena al zei, negeer die stomme kindjes maar, die gaan zonder jou toch naar 4 havo aan het eind van dit jaar ofzo ;p
    Maar wel leuke verhalen =) Ik ga het volgen :D
    Groetjes uit een koud kikkerlandje (alhoewel, volgens mij was het gister 8 graden, maar ik vroor alsnog dood door de regen...(kort samengevat: *JALOERS*))

Kusjes
  18. Vera:
    28 februari 2010
    oh trouwens, tip:
    als je voor een rood licht staat en je wordt bijna verkracht of iets dergelijks, mag je als vrouw in afrika gewoon doorrijden!
    haha fijn he? dit was vast het bericht waar je op zat te wachten.
    x