the final count down

16 augustus 2010 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

okeee jongens, ik zit nu op het vliegveld in Orlando. klaar om mijn 16 uur durende reis te maken om weer terug te komen in het koude kikkerlandje. dusss, dit is echt het laatste berichtje en dan heb ik het de volle 177 dagen volgehouden om te schrijven over mijn leventje ver van jullie vandaan.

de laatste weken heb ik weer niet heel veel gedaan. nieuwe kleren gekocht (wat hier niet makkelijk is omdat ze amper truien en lange broeken hebben), gezwommen, nog meer verwoede pogingen om bruin te worden gedaan. we zijn nog weer een paar keer naar kennissen geweest. mn vader was jarig dus zijn verjaardag hebben we gevierd. we zijn weer naar drie honkbalwedstrijden geweest. dit keer met een concert van de village people en train erbij. (was heeeel leuk!) en dat is wel zo ongeveer een mooie samenvatting.

nu ga ik zo vliegen naar NY JFK, dan weer leuk door naar Londen en dan op naar Amsterdam om vervolgens op de trein te stappen naar Texel. Ik heb dr zin in en ik zie jullie snel weer :D.